Tervetuloa taloon uudet konetekniikan opiskelijat!

Älkää peljätkö, tämä ei ole mikään BigBrother-talo vaikka meno välillä yltyykin lähes samalle tasolle. Vaikka yhteneväisyyksiä kyllä löytyy, osa suorittaa kaikenlaisia hauskoja tempauksia, osa saattaa fuksivuoden aikana olla muutamaan otteeseen jopa humaltuneessa tilassa kuten BB-talossakin useat ja kyllä niitä kameroitakin löytyy melkein joka bileissä jonkun taskusta ja ainakin yliopiston katosta. Erona on, ettei äiti pysty katselemaan teidän toilailua tv:stä, jollette sitten satu pääsemään vaikkapa kymppiuutisten loppukevennykseen.

Ensimmäisen ja toisen viikon ohjelmaa vielä kertaalleen:

- Uusien opiskelijoiden infoa tiistaina klo 10 alkaen sali KO150
- Pienryhmiin jako tiistaina klo 14
- Uusien opiskelijoiden info keskiviikkona alkaen klo 9 sali L7
- Killan esittely keskiviikkona klo 13
- Koneen rastikoulutus torstaina klo 14 alkaen (aloitus KO155-luokasta)
*aiheina haalarit, ryhmien kuvaaminen, kiltikseen tutustuminen, kiltaan
liittyminen, fuksipassit, koneen pajaan tutustuminen
- Ensimmäiset isot bileet eli Akateemiset alkajaiset torstaina klo 22 alkaen

- Oman killan kaupunkikierros & Vulcanalia 10.9.
- Koneen fuksi-info to 11.9. klo 17.30 alkaen
(kts. tulevat tapahtumat)

- tulossa myös fuksisuunnistus, lakinlaskijaiset, fuksicursio ("opintomatka fukseille") ja monta muuta tapahtumaa... Konelaisille tärkeitä tapahtumia ovat Rai Rai-pikkujoulut, Laskiainen ja tietysti Wappu (isolla kaksoisveellä) kuten kaikille muillekin Teekkareille.