Orientteerinki 2021

*(Klikkaa ylläolevaa otsikkoa saadaksesi esille kokopitkän tekstin)
Poikkitieteellinen rastisuunnistus Orientteerinki palaa jälleen tuomaan iloa Oulun pimeneviin syysiltoihin. Suuren suosion saavuttanut, Oulun yliopiston koneinsinöörikilta ry:n ja Oamkin Tekniikan Opiskelijat Ote ry:n yhteistyön tuloksena syntynyt tapahtuma järjestetään jo neljättä kertaa. Rastit ovat kokeneet edelliseen vuoteen nähden suuren uudistuksen, joten koluttavaa on niin aloittaville opiskelijoille kuin monissa tilanteissa marinoituneille konkareillekkin.
Vietitkö lapsuuden kesäpäiväsi pyöräillen ympäri lähiötä leikkien Prätkähiiriä? Halusitko olla noita ja odotit turhaan kirjettä Tylypahkaan? Oliko lapsuutesi sankari kenties Markku Uusipaavalniemi tai haaveilitko taitoluistelijan urasta Kiira Korven innoittamana? Jos vastasit kyllä, niin tänä syksynä on aika palata lapsuuteen ja kasata voittamaton sankaritiimi ottamaan mittaa Orientteeringin haasteista! Tämän vuoden teemana toimii siis "Lapsuuden sankarit". Kerätkää 4-6 korkeakouluopiskelijasta koostettu joukkueenne kasaan ja suunnistakaa tienne voittoon!
Suunnistus toteutetaan Oulun keskustan alueella 22.09.2021. Kisatoimisto avataan Oulun kauppatorille klo 15:00. Suunnistuksen jälkeen Riennot ovat Viihdemaailma Ilonassa kello 20 eteenpäin, jossa suoritetaan voittajajoukkueille palkintojen jako.
Liput tulevat myyntiin keskiviikkona 8.9.2021 osoitteessa Kide.app.
Lipputyypit ja hinnat:
- Suunnistus + Riennot 10e (sis. 2kpl haalarimerkkejä)
- Suunnistus 7e (sis. haalarimerkki)
- Riennot 5e (myydään vain Ilonan ovelta)
Lippuja pelkille Riennoille myynnissä rajoitetusti, mutta reilusti ravintolarajoitusten mukaisesti. Pelkkien suunnistuslippujen määrää on kasvatettu edellisestä vuodesta.

Lisätietoa tapahtuman Instagramista @orientteerinki.
*Tapahtuman peruuntuessa epidemiatilanteen takia jo ostetut liput hyvitetään.